Joulu meni ihan jees, ei mitään erikoista. Issee tuli syömään ja tällästä. Mun perhe on sen verran epäsosiaalisia luusereita niin ei me missään sukulaisten luona käydä koskaan haha

Lahjaks tuli:

- Dead Rising 2 PS3:lle joka on ihan älyttömän viihdyttävä

-  Inception ja Toy Story 3 dvllä

- random kirjoja, joku japanilainen eläinhoroskooppijuttu ja toinen Johnny Deppistä, en ees tiedä

- suklaata, kaikki oon jo vetäny

- mustavalkonen Hello Kitty-yöpaita lolol

- rahaa, ei varmaan toki mee uusiin peleihin kaikki tai mitään

Aika hyvä saalis mun mielestä. C: Dead Rising kakkoseen oon ihan addiktoitunu, nyt kun viel ilmeisesti sain ton yhden lj-kaverin pelaamaan mun kanssa co-oppia niin uhuhuhu

Musiikillisesti on ollut aika loisto joulu. 24. päivä tipahti korealaisen Big Bangin jäsenten G-Dragonin ja T.O.Pin duettoalbumi ja ai että. *_* Tässä on jotenkin paljon enemmän taiteellisuutta ja yritystä kuin mitä k-popista yleensä löytyy, en tiedä. En ees osaa päättää lempilaulua noista, melkein kaikki täyttä voittoo. Pari esimerkkiä:

 

 

 

High High vois tietty olla parempikin mutta on se ainakin tarttuva... Ja toi niitten Playboylta pöllitty logo on niin lol, "sen on tarkotus olla käsi peace-merkissä" nii vissii

 

LISÄKS Panty & Stocking with Garterbeltin soundtrack ilmesty eilen *3* Sarjasta ja sen öö, mielenkiintoisesta huumorista voi olla montaa mieltä mut muhun itteeni ainaki kolahti oikein kunnolla ja vaikkei oiskaan niin toi soundtrack on loistava

 

AAAAAH mun lemppari. ;w; Popitan varmaan tota niinku seuraavat kaks viikkoo vähintään. Ja joo, suurin osa hahmoista on nimetty alusvaatteiden mukaan 8D Panty ja Stocking on päähenkilöenkelit, Garterbelt on iso tummaihoinen pappimies isolla afrolla jolla tosiaan on sukkanauhat siel kaavun alla, Scanty ja Kneesocks on demonisiskokset ja Corset pääpahis joka vetää aina hermostuessaan korsettii kireemmälle. Kaikkee ihmeellistä tuleeki katottua