Tuota, öö, moro, vaikka tätä ei kukaan muu kuin mä varmaan luekkaan. Tänään oli semmonen olo että tekee mieli tehdä uus blogi johon suoltaa turhaa paskaa. Tää tulee varmaan sisältämään paasausta kaikenlaisista fanituksen kohteista ja mistä nyt mua ikinä sattuu huvittamaan. Mitään henkevää tekstiä tuskin ikinä tulee niinkuin ei multa ikinä oo tullukkaan~

HURR DURR HERP DERP musta on tullut kauhea Pokemon-nörtti, auttakaa. SoulSilverin ostin tässä öö about kuukausi sitten ja oon ihan addiktoitunut nyt ;_; Oon siinä vaiheessa missä pitäis hakata ne Elite Four-mulkerot mutta eihän mun kökkötiimi pärjää ilman intensiivistä grindausta :C Mulla on öö siis.... lv55 Meganium, lv42 Ninetales, lv36 Jolteon, lv35 Haunter, lv 33 Alakazam ja lv36 Dewgong. Kokeilin noilla vähän aikaa sitten, Williä potkin perseelle 6-0 ja Kogaakin vastaan meni hyvin kunnes se heitti Crobatin joka spammas Double Teamia enkä mä sit osunu siihen ja tuli poisonia ja mitä kaikkee ;_;  EIKU VAAN GRINDAAMAAN SITTE!!1 Kokeilin myös Pokemon Blackia joka onnistu aika hyvin vaikka onki japaniksi, siinä nääs on tekstit hiraganoilla ja katakanoilla joita meitsi osaa jopa lukea, katakanoja vähän heikosti mutta kuitenkin 8) Tosi hyvä on, uudet pokemonit tosi kivoja (tajuun jopa joittenki niitten nimien sanaleikin ohhhhhh) ja muutki hahmot C8 Otin taas tytön päähenkilöks ku se on paljo söpömpi ku se poika~ Ja sit N. Voi N. Se on ihananananana

uguuuuuuuuuu

Toivottavasti tulee pian englannikski uhuhu, mitähän tää taas kertoo musta, oon tosiaan Ilona 17v

Hmmööh ens viikolla alkaakin sitten koeviikko, muut kokeet ei oikeestaan huoleta paitsi ranska. Tuntuu että en meinaa jaksaa sitä enää ollenkaan, oon ihan pihalla niistä kielioppiasioista ja tällästä ja se opettajaki ruvennu tosi kovaa ottamaan hermoon. Se on vähä niinku ruvennu kyttäämään mun tekemisiä erityisesti jostain syystä -w- Lisäks ahdistaa että miten saan kuviksentyön tehtyä loppuun, kaks tuntia enää jäljellä ja oon vasta luonnosvaiheessa lol apua, kai mun pitää tulla tekeen sitä omalla ajalla >_>

Mä kanssa sitte aina huomaamattani valvon ihan liian myöhään, nyt nuq